Elektronsko bankarstvo za pravna lica
Addiko Bank a.d. Beograd u svojoj ponudi za sva pravna lica i preduzetinke ima
- Personal E-bank (HALCOM) – domaći platni promet i platni promet sa inostranstvom
- Namenjeno svim pravnim licima i preduzetnicima
- Office Banking (ASSECO) – domaći platni promet
- Namenjeno svim pravnim licima i preduzetnicima
Da bismo Vam u najkraćem roku obezbedili Addiko EBank – elektronsko bankarstvo naše Banke, molimo Vas da popunite sledeće priložene formulare i dostavite ih vašem finansijskom savetniku.
Zahtev klijenta za uslugama Banke
Osim opštih podataka, u ovaj formular se upisuju imena osoba koje će dobiti smart kartice ili ih već imaju i određuju se njihova prava:
- Administrator – mogućnost preuzimanja novih verzija programa i slanja poruka banci;
- Unos naloga – mogućnost unosa naloga za plaćanje;
- Potpisivanje – mogućnost autorizovanja pripremljenih naloga pre njihovog slanja;
- Slanje naloga – mogućnost slanja pripremljenih i potpisanih naloga i
- Pregled izveštaja – mogućnost da se primaju izvodi kao i trenutno stanje i dnevne promene računa.
Jedna osoba može imati sva navedena prava, a ako su prava raspoređena između više osoba, treba obratiti pažnju da se pokriju sve funkcije. Potrebno je da Zahtev bude overen pečatom i potpisan od strane lica ovlašćenog za zastupanje.
Zahtev klijenta za uslugama Banke
U ovaj formular se upisuju imena osoba koje su već vlasnici smart kartica i koje će imati pristup deviznim računima. Potrebno je da lice ovlašćeno za zastupanje potpiše formular i overi ga pečatom.
U ovaj formular se unose podaci o pravnom licu i spisak osoba ovlašćenih da dobiju smart kartice. Potpis lica ovlašćenog za zastupanje pravnog lica i pečat su obavezni.
U ovaj formular se upisuju podaci za svakog imaoca smart kartice (po jedan formular za svaku karticu). Potpis lica ovlašćenog za zastupanje pravnog lica i pečat su obavezni, kao i potpis osobe za koju se traži kartica.
- U slučaju tehničkih problema sa korišćenjem Halcom aplikacije možete kontaktirati Halcom tehničku podršku na +381 11 3032 432
- U slučaju tehničkih problema sa korišćenjem Asseco aplikacije možete kontaktirati Asseco tehničku podršku na +381 11 201 3131
- Saveti klijentima za sprečavanje zloupotreba prilikom korišćenja elektronskog bankarstva
Da li su vam informacije na stranici korisne?
Ne? Žao nam je zbog toga. Molimo vas pošaljite vaš predlog, kritiku ili pitanje i pomozite nam da unapredimo stranicu.
Hvala na saradnji!
Addiko Bank
Hvala Vam na Vašem mišljenju.