Prigovori i predlozi
Poštujemo Vaše mišljenje, podelite Vaše prigovore i predloge sa nama!
Podelite sa nama svoje kritike, sugestije ili pohvale kako na naše proizvode, tako i na naše usluge. Želimo i nastojimo da naše poslovanje i kvalitet prilagodimo Vašim potrebama.
Kontaktirajte nas putem elektronske pošte za sve sugestije, pohvale i molbe na: info.rs@addiko.com
Pisani prigovor treba da sadrži
- Lične podatke podnosioca:
- Ime i prezime/ Naziv kompanije
- Adresu stanovanja/ Adresu pravnog lica
- JMBG/ Matični broj
- Kontakt telefon i/ili e-mail adresa
- Opis spornog odnosa (ukoliko postoji, pozvati se na Ugovor za koji je vezan prigovor)
Prosledite prigovor na način koji Vama odgovara
- putem e-maila: info.rs@addiko.com
- slanjem na adresu Addiko Bank a.d. Beograd, Milutina Milankovića 7v, 11070 Beograd ili predavanjem u bilo kojoj ekspozituri Addiko Bank a.d. Beograd
Odgovor banke
Banka je u obavezi da odgovori na klijentov prigovor u roku od 15 dana od dana podnošenja prigovora, i samo u slučaju da predmetni odgovor ne može obezbediti iz objektivnih razloga odgovor na prigovor može odložiti za još 15 dana uz dostavu obaveštenja klijenta o nemogućnosti da odgovori na prigovor.
Ukoliko niste zadovoljni našim odgovorom ili ukoliko niste dobili odgovor na svoj prigovor u navedenom roku, možete se obratiti Narodnoj banci Srbije i dati predlog za posredovanje ili pritužbu pisanim obraćanjem na adresu Nemanjina 17, 11000 Beograd, Poštanski fah 712, 11000 Beograd ili na intrenet stranici Narodne banke Srbije.